Van Wilderness - Gordon's Bay - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Peter Brand - WaarBenJij.nu Van Wilderness - Gordon's Bay - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Peter Brand - WaarBenJij.nu

Van Wilderness - Gordon's Bay

Door: Peter Brand

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 April 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

10-04-06

Vertrek 07.00 uur
Via Mosselbaai richting Kaapstad.
Eerst een museum niet veel aan daarna door naar Gansbaai voor de dolfijnen boottocht wij niet, en zijn lekker pannekoeken gaan eten en wachten tot de anderen terug kwamen.
Een vrouw kwam ziek van de boot af.
Ongeveer 1 uur moeten wachten tot zij weer in staat was om verder te gaan. Ik was blij dat wij al een week gelede hadden gezecht dat wij niet mee gingen.
Naar ons hotel in Gordon`s Bay va Riebeek aan het strand.
Aan de overkant van ons hotel lekker biefstuk gegeten met een ijsje toe.
Op tijd naar bed want vertrek is 08.00 uur

11-04-06

Op weg naar Stellenbos, gezellig oud stadje 2 uur de tijd om van alles te bekijken, leuke winkeltjes Oom Samie`s winkel alles uit de oude doos.
We hebben ook nog een speelgoed museum bezocht.
Daarna door naar Franchhoek.
Museum van Jan van Riebeeck bezocht.
Lunchen en verder naar Nederburg even wijn proeven en rondleiding gehad.
De vrouw die ons rondleidde sprak Afrikaans, maar heel langzaam dus goed te verstaan.
Daarna nog een Afrikaan taal monument en op naar de volgende hotel (de laatste) in Afrika.
19.00 uur eten en op tijd naar bed want vertrek is 7.30 uur.