Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Peter Brand - WaarBenJij.nu Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Peter Brand - WaarBenJij.nu

Cape Town

Door: Peter Brand

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 April 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

13-04-06

Vertrek naar Waterfront voor een boottocht naar Robbeneiland waar wij niet mee geweest zijn maar lekker in het winkelcentrum zijn gebleven.
Om 14.30 bij de bus en naar het v.o.c. museum waar Jan van Riebeeck verbleef met zijn bemanning.
Daarna naar een kasteel met mooie tuinen.
Terug naar ons hotel om op te frissen en omkleden, om 20.oo uur eten.

Nog een dag.
Gr. en kusjes van Peter en Mary.

14-04-06

Vertrek om 11.00 uur naar een Botanische tuin met mooie planten en bloemen tot 14.30 uur terug bij de bus weer naar Waterfront en wachten tot het tijd is om naar de luchthaven te gaan.
Waren al vroeg op de luchthaven (denk dat de reisleider en driver vroeg thuis wilden zijn hoewel de driver nog 20 uur moest rijden voor hij thuis was) alle winkeltjes waren nog dicht dus hangen in de stoelen. Wij waren denk ik de enige passagiers die vertrokken.
En rond 21.00 uur gingen de winkels toch open en konden wij onze laatste randen toch nog kwijt.
Precies op tijd vertrok het vliegtuig.
Vliegtijd 11 uur en 45 min.